مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:042019-10-20سياسي

فارس من| رای پرونده امیرعلی غیرمنطقی و ناعادلانه است


وکیل پرونده امیرعلی با اشاره به صدور رای هیئت عالی انتظامی در خصوص پرونده قصور پزشکی امیرعلی و روناک گفت: رای صادره غیرمنطقی و غیرعادلانه است و حتما نسبت به آن اعتراض خواهیم کرد.

-  حسین کمیلی اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به صدور رای هیئت عالی انتظامی در خصوص پرونده قصور پزشکی امیرعلی و روناک اظهار کرد: هیئت انتظامی برای سارا مهرمنش در خصوص پرونده امیرعلی محرومیت دائم برای ویزیت و درمان افراد زیر 14 سال و  یک سال محرومیت از درمان افراد بالای 14 صادر کرده است.

وی تصریح کرد: رای صادره منطقی نبوده و حتما برای تجدید نظر در حکم اعتراض خواهیم کرد، درست است که برای کودکان عادلانه بوده، اما هدف تنها کودکان نبودند بلکه نحوه درمان بود که متاسفانه برای اشخاصی بالای 14 سال تنها یک سال محرومیت در نظر گرفته شده که به هیچ عنوان منطقی نیست.

 وکیل پرونده امیرعلی تصریح کرد: بر اثر قصور این پزشک امیرعلی دچار زندگی نباتی شد، رای صادره اصلا منطقی نیست،  امیدواریم تغییر کند اما واقعا نمی دانیم که تغییر می کند یا خیر.

کمیلی اصفهانی بیان کرد: رای دادگاه بدوی رای بسیار خوبی بود و سبب شادمانی خانواده و بسیاری از افرادی که به نوعی قربانیان قصور پزشکی شده بودند، شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رای پرونده امیرعلی غیرمنطقی و ناعادلانه است

فارس من| رای پرونده امیرعلی غیرمنطقی و ناعادلانه است